July 17, 2010

böcekli evin mutfaginda bugunku yemegimiz ask

Ocakta birseyler pisiyor yemege benzemeye calisiyor
Pirasa domatesle pisiriliyor
Dolaptan ne çikarsa el mahkum birbirine yakisiyor
Masada bir kulluk
Yemege parallel dumanlar tutturuyor
Ellerimde kelimeler mantikli birseylere benzemeye calisiyor
Aklimda ne varsa birbirine el mahkum yakistiriliyor
Beyin dalgalarim dusunceye benzemeye calisiyor
Yollar kesistikçe
Kadinla erkek ara sira aska benzemeye calisiyor
Aski basaramdikça pusulasi sasmis gençlige benzemeye calisiyor
Tas binalar, ahsap pencereler eve benzemeye calisiyor
Toz kendini yeniliyor, kovdugum bocekler deliklerden geri giriyor
Alisiyoruz birbirimize, el mahkum ev arkadasi olunuyor
Onlar beni severken isiriyor, ben onlari ilaçlasamda olduremiyorum
Ve garip birsekilde erkekler, kadinlar, bu isirma ve ilaçlama iliskisine benzemeye basliyor
Arada bir serin havalar fazla isinmis kizgin enseleri sakinlestiriyor
Kalp atislarim duzene giriyor
Arada bir durup gulunuyor da,
Gozlerden gelen visne suyu yaslarla gulunuyor
Ve baliklama, burnumu tikamayi unutarak atliyorum yeniden sehrin sokaklarina
Adim adim adim adim adim adim yuruyorum, kosuyorum yerin altindan ustunden
Yagmur yagarsa arada bir metro medivenlerinden kayip dusunuluyor
Camurlu eteklerle islere gidiliyor
Hayat iste birseye benzemeye calisiyor
Evcilik oynaniyor koca binalarda toplantilar ve bilgisayarlarin arasinda
Is tutkuya benzemeye calisiyor
Arada bir elimi biri tutuyor, nefesim kesilmiyor
Gozlerimi kapatip elimin mahkum oldugunu aska yakistirmaya calisiyorum
parfumler sikiyorum ama hikayeler aska bir turlu benzemiyor
Ve ruyalar gibi gerçek te benden kaçiyor
El mahkum adimlar yollara yakisiyor

No comments:

Post a Comment